83% tinejdžera u USA koristi iPhone

Rekordna 83 procenta američkih tinejdžera poseduje iPhone od proleća 2019. godine, prema polugodišnjem istraživanju investicione banke Piper Jaffray  „Taking Stock With Teens“ survey koja je ispitivala oko 8.000 srednjoškolaca. Ispitanici su činili otprilike 54% muškaraca i 46% žena prosečne dobi od 16,3 godine.

U međuvremenu, 86% američkih tinejdžera očekuje da će njihov sledeći pametni telefon biti „iPhone„, što odgovara visokom stepenu prodaje jeseni 2018. Ova metrika kontinuirano raste u korist Applea tokom godina, povećavajući se sa 75% u proleće 2016. godine.

Popularnost „iPhonea“ među tinejdžerima dobar je znak za Apple, jer bi mnogi od njih mogli da se drže iPhone uređaja kao odrasli. Tinejdžeri se takođe u ranom dobu zatvaraju u ekosistem Apple-a, navikavajući se na usluge poput iMessage, Apple Music i iCloud, kao i na dodatke poput AirPods-a i Apple Watch-a.

Istraživanje je pokazalo da 27% američkih tinejdžera poseduje pametni sat, dok 22% ispitanika planira da kupi Apple Watch‌ tokom narednih šest meseci. Kao poređenje, 20% tinejdžera reklo je u prethodih pola godine da planira da kupi „Apple Watch“ u narednih šest meseci.

Piper Jaffray kompanija je podelila je svoje istraživanje na dve različite grupe prihoda: „gornji dohodak“ s prihodima domaćinstava koji iznosi približno 100 000 USD i „prosečni dohodak“ s prihodima domaćinstava koji su iznosili oko 55 000 USD na osnovu poštanskog broja i podataka popisa stanovništva.

Nadja Breton

Ostavite odgovor