BBC-ijev i Hulu Hit „Normalni Ljudi“ uz Blackmagic DaVinci Resolve Studio

Blackmagic Design je danas objavio da je ultra popularna serija i adaptacija knjige Sali Runi „Normalni ljudi“ kolor grejdovana uz pomoć DaVinci Resolve Studio.

Producirana od strane Oscar i BAFTA (renomirana produkcijska kuća), Element pictures ova serija za sada generiše oko 48miliona zahteva na BBS iPlayer-u. Serija je režirana od strane Lenny Abrahamson i Hettie Macdonald, a za scenografiju su zaduženi Suzie Lavelle BSC i Kate McCullough. Gary Curran, kolorista i direktor kompanije Outer Limits, koji je bio zadužen za post-produkciju se oslanjao na ACES workflow u DaVinci Resolve Studio za grejdovanje, onlajn i finalne kolor korekcije.

„Kamere u ovoj seriji su fantastične. Suzi je odlučila da koristi K35 sočiva koja imaju zamagljenje što je seriji dalo mekani fokus istovremeno naglašavajući kontraste i hajlajte. Moja inicijalna ideja i cilj je bio da zadržim to i u post-produkciji i da samo poboljšam Suzin i Kejtin rad. Ideja je bila naći pravi balans između prirodnog i DI osvetljenja i ne stilizovati previše, a istovremeno imati punoću slike“ – Garry Curan

Kroz seriju, svaka lokacija i tačka fokusa ima sopstveni svet. Ovo nije bilo slučaj samo za kolor, već i za celu produkciju, kostimografiju, kinematografiju i pravac kojim je adaptacija serije išla. Curran dodaje detalj da kada su na primer bile scene u školi u pitanju da je kolor i grading bio takav da su isticali sive i plave na uniformama.

Zatim deo u Triniti kampusu i fakultetu je deo gde boje postaju punije, toplije sa nijansama crvene, narandžaste i braon. Scene iz Italije su bile sveže i jarke, što je napravilo zaista kontrast sa Merijeninim boravkom u Švedskoj koji je pun zagasitih boja koje odražavaju njeno mentalno stanje.

Curran dalje objašnjava da brojne scene koje su radnju postavljale u Švedskoj su zapravo snimljene u Dablinu, tako da su shodno tome i scene eksterijera morale biti prilagodjene slabim, beličastim svetlom kako bi odražavale stanje protagoniste.

“Sa ovakvim načinom snimanja, koji je je često sniman izbliza, uvek smo prisutni sa glavnim likovima. Osećate skoro kao da sedite pored njih i proživljavate sve sa njima, Govor tela, gestovi, sve su to ključni deo pričanja priče, zato nam je i bilo važno da se potrudimo da i gledaoci to vide.“

“Nekad vidimo da se svetlo gubi u nekim enterijerima u tamu i magnovenje, a nekad smo dozvolili da se to dogodi stilski. Na nekim sekvencama smo želeli da istaknemo njihova lica, i koristio sam Resolve mikser kanala da suzim opseg boja i tona kože. Ako je previše zelene ili plave, možemo da kontrolišemo na kojim nivoima će biti prikazani, kako bi boja koža delovala toplo i meko.“

O Normalnim ljudima

Normalni ljudi prati nežnu ali komplikovanu vezu između Merijen i Konela od kraja njihovih školskih dana u malom gradiću u Irskoj do njihovih studentskih dana u Triniti koledžu. Kada Konel dođe da pokupi svoju majku sa posla u Merijeninoj kući, hemija između ovo dvoje tinejdžera nastaje iako su se trudili da je prikriju. Normalni ljudi posmatra kako ovaj par odlazi i ulazi u živote jednog drugog i istražuje koliko komplikovane i intimne mogu biti prve ljubavi.

Normalni ljudi predstavlja adaptaciju istoimene knjige Sali Runi uz pomoć pisaca Alice Birch i Mark O’Rowe. Serija ima 12 epizoda od 30min epizoda i producirana je od strane Element Pictures (The Favourite, Room, The Lobster, Dublin Murders) za Hulu i BBC Three. Serija je producirana od strane Ed Guiney (The Favourite, Room, The Lobster, Dublin Murders), Andrew Lowe (The Favourite, The Lobster), Emma Norton (Rosie, A Date for Mad Mary), i Anna Ferguson (No Offense, Prisoners’ Wives) za Element Pictures. Sally Rooney i Lenny Abrahamson su takođe izvršni producenti.

O Blackmagic Design-u

Blackmagic Design stvara najkvalitetnije proizvode za editovanje video sadržaja, digitalnih filmova, kamera, kolor korekcije, konvertera za video, video monitoringa i film skenere za feature filmove, post-produkciju i televizijsko strimovanje. Blackmagic Design DeckLink Capture kartice su predstavljale revoluciju u kvalitetu i post-produkciji dok su DaVinci proizvodi za kolor korekciju u filmskoj industriji od 1984. godine.

Nadja Breton

Ostavite odgovor