Apple je nedavno objavio program zamene matičnih ploča na pojedinim iPhone 8 uređajima iz određenih serija.

Prema Apple-u mali procenat iPhone 8 uređaja iz određenih serija može iskusiti probleme poput restartovanja telefona, “zamrzavanje” ili potpuno ne-reagovanje ekrana. Prema zvaničnim Apple procenama, serije koje su pogođene su iz perioda septembra 2017. – mart 2018. godine i uglavnom se vezuje za telefone koji su kupljeni u Kini, Hong Kongu, Indiji, Japanu, Macau, Novom Zelandu i S.A.D.

Iako telefoni kupljeni u Srbiji nisu na listi pogođenih uređaja, Macola je Apple-ov zvanični servis i telefoni koji nisu kupljeni u RS a podložni su zameni matične ploče se mogu besplatno servisirati kod nas!

Šta je potrebno da uradite? 

  1. Proverite da li je telefon u programu zamene, tako što ćete ukucati serijski broj vašeg uređaja na sledećem linku

2. Ako vaš telefon podleže zameni, zakažite posetu servisu OVDE ili na mail servis@macola.rs

3. Naši ovlašćeni serviseri će obaviti propisanu proceduru dijagnostike i poručiti potrebne delove od Apple-a. 

4. Kada zamena matične ploče bude obavljena, bićete obavešteni o tome i moći ćete da preuzmete svoj telefon, a u bilo kom trenutku možete nas kontaktirati i raspitati se o stanju vašeg uređaja.

Apple je objavio da pogođeni modeli nisu iPhone 8 Plus i drugi modeli, stoga samo određeni iPhone 8 modeli se kvalifikuju za besplatan program zamene.