Macola je postala Appleov Premium Service Provider!

Apple je Macoli dodelio status „Premium Service Provider“. Ovo priznanje dodeljuje se elitnom sloju Apple ovlašćenih servisera kao potvrda za njihovu vrhunsku posvećenost tehničkoj izvrsnosti i usluzi korisnika. МАЦОЛА je prvi Apple ovlašćeni servis za teritoriju Srbije u istoriji koji je ostvario Premium status. Status možete videti na lokatoru servisnih lokacija na zvanišnom Apple sajtu.

Prema Apple-u, „Premium servis provajderi dosledno pružaju izuzetnu podršku za popravku i iskustvo korisnika koje ispunjavaju Appleov zahtevni standard za kvalitetne popravke i brzu uslugu“.

Program je uveden prvi put 2012. godine i na osnovu statistika Macola je trenutno jedini i prvi servis sa ovim odlikovanjem u Srbiji.

Popravka uređaja

Svi znamo da kada je reč o popravljanju naših dragocenih Mac, iPhone i drugih Apple uređaja bilo da je reč o prosipanju kafe, zamene baterije ili o kompleksnim popravkama poput menjanja grafičke karte i procesora, važno je da se osećamo sigurno i da znamo da su naši uređaji u najboljim rukama!

Ako do sada niste imali iskustva sa Macolom i servisom koji nudi, svakako nije na odmet istaći da smo odlikovani „Premium Service Provider“ titulom koja se kao što ime kaže dodeljuje samo malom broju servisa koji su prvo morali da ostvare visokozahtevni nivo neophodan da uopšte od Applea dobiju dozvolu za servisiranje Apple uređaja.

Šta znači biti premium servis provajder?

Apple Service Provider program je dizajniran kao način da odvoji premium kompanije koje pružaju iskustvo i zadovoljavaju visoki standard Applea.

Prema Appleu postoje dve tipa servisa: Macola je do sada bila „Autorizovani servisni provajder“ koji dozvoljava našoj firmi da servisira sve Apple uređaje. Međutim od prvog marta 2020. zvanično potpadamo pod drugu kategoriju posebnih „Premium servisnih provajdera“ koji su odlikovani od strane Apple-a za visokokvalitetnu uslugu i iskustvo i premium servis koji može da servisira sve uređaje od Mac-a preko iPhonea do iPoda.

Šta je potrebno da bi se firma kvalifikovala za ovu kategoriju?

Pre svega potrebno je imati sertifikovane tehničare. Svi Macolini tehničari zaposleni u servisu su prošli kroz intenzivnu obuku, oficijelni kurs u Apple autorizovanim trening centrima, i nose zvanične stručne ACMT i ACIT sertifikate izdate od Apple Inc. Sertifikati nisu dovoljni, neophodno je ostvariti visok kvalitet usluge, i to je nešto sa čime se posebno ponosimo. Veliku zaslugu da МАЦОЛА dostigne Premium status ima Service Manager Inženjer Veljko Tomović koji je ujedno i Apple Sertifikovani Trener, instruktor za obučavanje novih servisera koji obuke održava u Apple Autorizovanom Trening Provajderu Crossover www.crossover.rs i širom planete. U Macoli korisničko iskustvo je na prvom mestu već 30. godina, nedavno smo proslavili jubilej i to obeležili velikim sevisnim akcijama. Pored visokokvalitetne usluge i ovlašćenih tehničara, trudimo se da već u prvoj poseti rešimo i otklonimo sve probleme kako bismo uštedeli vreme koje ćete provesti bez svog Apple uređaja.

Vrata našeg servisa su otvorena radnim danima od 10AM – 8PM. Ako vam je potreban servis ili konsultacija u vezi bilo kog Apple uređaja, možete rezervisati svoj termin OVDE.

Nadja Breton

Ostavite odgovor