Apple Inc. je nedavno lansirala novu kampanju koja se fokusira na Mac laptop uređaje sa krilaticom – sa druge strane Mac-a koja se fokusira pretezno na trio kreativaca koji su iskoristili Mac uređaj da naprave nešto divno.

Četiri reklame u jednoj sezoni sa prvom kampanjom koja uz Daniel Johnston-ovu “Story of an Artist” prikazuje razlicite ljude koji koriste svoje Mac uređaje kao deo kreativnog procesa.

Druge tri reklame se fokusiraju na razne profesije i kreativni proces koji je nezamisliv bez Mac uređaja!

Fotograf i borac za sve ljude sa određenim disabilitetom Bruce Hall koji je skoro potpuno slep koristi svoj Mac i iPhone da “vidi stvari koje su mu se uvek činile izvan domaka”. Neki Hall-ovi radovi su deo stalne kolekcije biblioteke kongresa Sjedinjenih Američkih Država.

Svima poznata muzičarka Grimes se pojavila u ovoj reklami koristeći Mac “od početka do kraja” – od pisanja tekstova za svoje pesme, stvaranja digitalne umetnosti do editovanja video klipova.

Developer aplikacija Peter Kariuki iz Ruande koristi svoj Mac laptop za kreiranje aplikacje SafeMotos – koja se bavi povezivanjem putnika sa bezbednim motoristima i taksi vozačima. Aplikacija prati vozače na putu i otkriva nebezbedne navike vožnje sa ciljem da im pomogne da budu bolji vozači, a i klijentima da pruzi sigurnu vožnju.