Koje uređaje servisira Macola?
Mi smo zvanični Autorizovani najbolje ocenjeni Apple servis za Srbiju. Kod nas možete servisirati sve Apple uređaje koji se zvanično prodaju u Srbiji. Takođe, mi smo zvanični servis i za mnoge druge poznate profesionalne brendove poput Blackmagic Design, DaVinci Resolve, JVC i mnogi drugi.
Koje uređaje prodaje Macola?
Mi smo zvanični Autorizovani Reseller prodavac Apple i drugih fantastičnih uređaja. Sve proizvode koje prodajemo možete videti na našem sajtu. Kako mogu da servisiram uređaj? – Uređaj možete servisirati zakazivanjem termina u jednom od naših servisnih centara u Srbiji ili uređaj poslati kurirskom službom na našu adresu.
Kako mogu da platim servis uređaja?
Servis uređaja možete platiti kešom, debitnim ili kreditnim platnim karticama svih domaćih i internacionalnih banaka.
Kako mogu da platim kupovinu uređaja?
Uređaje možete platiti kešom, debitnim ili kreditnim platnim karticama svih domaćih i internacionalnih banaka, kako offline tako i online. Takođe, možete u svojoj banci uzeti kredit te potom platiti na našem prodajnom mestu.
Da li je dostava uređaja kupljenih preko sajta besplatna?
Da, sva kupovina preko Macola sajta obezbeđena je i potpuno besplatnom dostavom na adrese širom Srbije. Koliko dugo traje popravka uređaja? – Servis Apple ili drugih uređaja može potrajati od svega pola dana do oko nedelju i po dana, u zavisnosti od vrste kvara i raspoloživih delova.
Da li dajete zamenske uređaje tokom trajanja servisa?
Nažalost nismo u mogućnosti, prema opštim pravilima, da izdajemo zamenske uređaje tokom poprave vašeg uređaja.
Da li prodajete Apple Care garanciju?
Nažalost, trenutno nije moguće kupiti Apple Care garanciju u Srbiji, čak ni kod nas.
Da li priznajete Apple Care garanciju?
Apsolutno! Bez obzira gde ste kupili Apple uređaj, ukoliko imate Apple Care garanciju možete je aktivirati u našem najbolje ocenjenom Apple servisu za Srbiju
Šta moram uraditi pre nego što predam ili pošaljem Apple uređaj na servis?
Pre servisa morate uraditi nekoliko važnih stvari. Prvo, morate uraditi backup svojih podataka jer za gubitak istih ne snosimo odgovornost. Drugo, morati deaktivirati opciju “Find my”. Za iPhone uređaje, iPad uređaje, Apple Watch uređaje i Mac računare morate isključiti funkciju Find My koristeći sledeća uputstva, i ukloniti uređaj sa vašeg iCloud naloga. Za Apple Watch uređaje takođe morate deaktivirati opciju Activation Lock. Pogledajte ovaj link za pomoć: https://support.apple.com/en-us/HT205009
Da li mi je potreban originalni račun za servisiranje Apple uređaja?
Lepo saradnje sa nama ali i Apple kompanijom je u tome da vam nije neophodan originalni račun iz radnje gde ste kupili Apple uređaj. Ukoliko imate internacionalnu garanciju od jedne godine, to je već zabeleženo u sistemu prema serijskom broju vašeg uređaja. Ukoliko je uređaj kupljen u Srbiji ili kod nas, onda je u sistemu zabeleženo dve godine garancije. Za sve uređaje van garancije svakako nije potrebno imati račun s obzirom da je garancija istekla, a servis se naplaćuje prema zvaničnom cenovniku.
Kakav je servisni proces u Macoli?
Kao najbolje ocenjeni Autorizovani Apple servis za 13. 1. 2. Srbiju kompletan servisni proces je pokriven zvaničnim Apple procedurama koje svi ovlašćeni servisi u svetu moraju potpuno poštovati. Zato je vaš Apple uređaj u potpuno sigurnim rukama ovlašćenih i licenciranih Apple servisera. Ako testovi proizvođača dijagnostikuju neispravnost hardvera, uređaj će biti popravljen pomoću zamenskog dela ili u nekim slučajevima, zbog kompaktnosti uređaja i iz razloga osiguranja kvaliteta, zamenom kompletnog uređaja.