Vaš Apple Servis, uvek tu za Vas.

 

Ovlašćeni Apple Servis za iPhone i Mac Apple Ekspert za rešenja

 

Bavimo se Apple-om preko 30 godina, budite sigurni da je vaš ljubimac u dobrim i iskusnim rukama u našem zvaničnom Apple Servisu. Tu smo za Vas, bilo da vam je potrebna obuka, podrška ili servis iPhone telefona i Mac računara, iPad i iPod uređaja.

Na vašim računarima će raditi isključivo iskusni i sertifikovani Apple tehničari (AMCT & ACiT), koji redovno polažu resertifikacije, dodatne obuke i specijalizacije.

Pozovite nas odmah (011/33-49-298) >

Pošaljite nam email ([email protected]) >

Besplatne popravke u Garanciji

 

Ukoliko je Vaš uređaj pod garancijom, ta garancija se priznaje kod nas kao i u svim ostalim ovlašćenim servisima Apple servisne mreže.

Popravke su besplatne za uređaje u garanciji, u kojoj god ovlašćenoj Apple prodavnici da ste ga kupili i bez potrebe da priložite račun.

Ukoliko imate Apple garanciju, AppleCare+ ili drugu vrstu produžene garancije, vaš uređaj će biti primljen i garancija uredno uvažena.

Cenovnik Servisnih Usluga

 

Za popravku Vašeg računara koji nije pokriven garantnim rokom, važe sledeći cenovnik:

  • Radni sat u servisu – 4000 dinara
  • Dijagnostika iOS uređaja – 1500 dinara
  • Dijagnostika Mac OS uređaja – 2500 dinara
  • Resetovanje firmware šifre – 9000 dinara
  • Backup do 100GB podataka – 4000 dinara
  • Backup više od 100GB podataka – od 4000 dinara
  • Reinstalacija macOS – 3750 dinara

Najčešće postavljana pitanja

Primanje uređaja na servis

Predaju uređaja na servis možete obaviti u našoj maloprodaji gde će vas dočekati jedan od naših servisera ili ga poslati kurirskom službom, uz prethodnu najavu putem telefona ili email poruke.

Uređaje servisiraju isključivo iskusni i sertifikovani Apple tehničari (ACMT & ACiT).

Ukoliko je u pitanju uređaj koji je u garantnom roku, poželjno je priložiti i račun, kopiju ili fotografiju računa. Za ostvarenje prve godine garancije račun može biti od bilo kojeg ovlašćenog Apple prodavca na svetu, dok je druga godina garancije ostvariva samo sa sprskim računima izdatim od ovlašćenog Apple prodavca. Spisak lokacija na kojima je ovlašćena Apple prodaja u Srbiji nalazi se na https://locate.apple.com/country

Prilikom prijema računara na servis, biće vam izdata potvrda-prijemnica, koju morate imati sa sobom kako biste računar preuzeli. Dodatno, duplikat ove prijemnice će vam biti poslat na priloženu email adresu.

U bilo kom trenutku možete proveriti status vaše popravke online, pozivom u naš servis ili putem elektronske pošte.

Zamena polomljenih iPhone Ekrana

Polomili ste ekran? Na žalost, niste jedini.

Ovo je uobičajen problem, i do sada je Apple zvanična procedura bila isključivo mogućnost zamene celog uređaja za novi (isti model), po sniženoj ceni.

Od skora, Apple je po prvi put, pored procedure zamene uređaja, otvorio i novu proceduru zamene dela ekrana. Ovu privilegiju imaju samo najbolji servisi na globalnom nivou, a Macola je jedan od njih.

Dodavanje RAM memorije

Ukoliko posedujete jedan od Mac modela koji dozvoljava zamenu RAM modula, možete ovu uslugu obaviti kod nas u servisu.

Isključivo radimo ugradnju modula koji su kupljeni kod nas, nakon čega obavljamo sve potrebne dijagnostičke i stres testove.

Isključivo prodajemo memorijske module sertifikovane za korišćenje od strane Apple.

Procedura ugradnje RAM modula se obavlja u toku istog radnog dana.

Reinstalacija MacOS operativnog sistema

Naš servis radi proceduru potpune reinstalacije operativnog sistema ukoliko to zatražite.

Novi sistem se skida direktno sa Apple servera, i u pitanju je posebna verzija skrojena isključivo za vaš računar.

Cela procedura traje oko sat vremena.

Instalacija Windows Operativnog Sistema

Možete instalirati Windows na svoj Mac računar umesto MacOS, ili pored njega. Ukoliko se odlučite da zadržite oba operativna sistema, između njih menjate restartom računara.

Svaki Apple računar automatski ume da skine sve potrebne upravljačke softvere (drivere) za Windows, tako da je procedura instalacije veoma pojednostavljena.

Ukoliko ne uspete ovo uraditi sami, putem Bootcamp softvera koji se nalazi na svakom Apple računaru, možete se obratiti našim serviserima koji će ovu proceduru obaviti istog radnog dana.

Kako napraviti backup?

Time Machine: Bilo koji eksterni disk možete jednostavno priključiti na računar i putem ugrađenog Apple softvera Time Machine, dopustiti računaru da sam napravi kopije svih fajlova.

Cloud: Možete koristiti neki od Cloud Storage servisa poput iCloud ili Dropbox, koji dozvoljavaju da sve podatke prebacite na njihove servere.

Ručno: Uvek postoji i stara dobra ručna metoda. Priključite eksterni disk, i iskopirajte fajlove na njega.

Kalibracija Baterije

Apple uređaji već dolaze sa fabrički kalibrisanim baterijama, te nije potrebno uraditi nikakve dodatne procedure.

Ipak, kada računar ili telefon ostari, elektronika na bateriji može pobrljaviti, i prijavljivati pogrešnu procenu vremena punjenja i pražnjenja.

U ovim slučajevima postoji procedura kalibracije koja je odlično opisana u ovom članku, a koju možete obaviti i sami.

Kozmetičke popravke

Jedna od najčešćih vrsta sitnih popravki za koje se korisnici raspituju su kozmetičke popravke. Naime, veoma često su u pitanju računari starijih generacija, kojima su se nogice vremenom izlizale ili si bile otkinute, ili su im dugmići izgubili boju usled velikog, višegodišnjeg rada. Polomljena stakla, izgrebane površine, dubinsko čišćenje.

Mi nudimo zamenu ovih delova pojedinačno i grupno, za sve modele računara. Za cene, uslove i potrebno vreme, molimo kontaktirajte nas.

Popravka u garantnom roku

Prva godina – Apple na sve svoje proizvode obezbedjuje jednu godinu internacionalne garancije. Dakle bilo da je uređaj kupljen u inostranstvu a želite da ostvarite garanciju u Srbiji, ili da ste kupili u Srbiji, a problem se pojavi u inostranstvu, Apple jednogodišnja garancija je validna. U većini zvaničnih servisa u svetu (poput našeg) račun je poželjno imati, ali nije neophodan.

Druga godina – Po zakonu o zaštiti potrošača, Apple proizvodi kupljeni u Srbiji dolaze sa dodatnom, drugom godinom garancije. Na žalost ovu garanciju nije moguće koristiti van Srbije, kao što dodatne garancije iz drugih zemalja nije moguće ostvariti u Srbiji. Procedure rada u drugoj godini su gotovo istovetne sa prvom. U slučaju druge godine garancije, obavezno je dostaviti račun iz jedne od ovlašćenih Apple prodavnica u Srbiji.

Apple Care – Apple prodaje plan dodatne trogodišnje garancije za svoje uređaje. Trenutno ovaj paket nije moguće kupiti u Srbiji, ali ukoliko je kupljen van Srbije ili preko interneta, ova vrsta garancije je važeća i u Srbiji. Napomenuli bismo da je ovaj paket neophodno aktivirati bilo kada u toku prve godine garancije.

Prosuta tečnost na iPhone ili Mac

Ovo ne mora nužno biti strašan problem.

Načinjena šteta uveliko zavisi od toga pod kojim je uglom, na kakav način i kakva tečnost je u pitanju. Bilo je slučajeva da DJ na Exit festivalu prospe čitavo pivo na MacBook Pro, i da računar nakon tretmana čišćenja oživi bez trajnih posledica.

Šta činiti:

Odmah okrenite uređaj naopako kako biste zaustavili dalji prodor tečnosti. Zatim smireno prebrišite uređaj tako da uklonite što više tečnosti sa površine.

Ne pokušavajte paliti uređaj! Neretko, računar bi se isprva upalio, i delovalo bi kao da sve radi, ali istina je da je tečnost prodrla do matične ploče i da se veoma brzo stvara korozija i trajna oštećenja koja se mogu ispoljiti tek kasnije.

Donesite uređaj pravo u servis kako bi naši tehničati pokušali proceduru čišćenja. Tek ukoliko ova procedura ne uspe da ga oporavi, ili je načinjena trajna šteta, naši tehničari će vas pozvati i ponuditi vam druge opcije popravke zamenom delova.

Garancija:

Za popravku ovog konkretnog problema ili bilo kog problema indirektno nastalog oštećenjem od strane tečnosti ili vlage, Apple ne dozvoljava garantno pokriće sem ukoliko ste kupili neko od specijalnih tipova pokrića koji to dozvoljava.

U unutračnosti svih Apple uređaja se nalaze LCI senzori koji su osetljivi na vlagu. Ukoliko je bilo koji od senzora aktiviran prisustvom vode ili vlage, to može ugroziti vaše pravo na ostvarenje garancije pri budućim odlascima u Apple servise.

Proširivanje kapaciteta diska

Ukoliko posedujete jedan od Mac modela koji dozvoljava zamenu SSD ili HDD diska, možete ovu uslugu obaviti kod nas u servisu.

Isključivo radimo ugradnju modula koji su kupljeni kod nas, nakon čega obavljamo sve potrebne dijagnostičke i stres testove.

Procedura ugradnje novog diska se obavlja u toku istog radnog dana.

Zamena diska znači i ponovnu instalaciju operativnog sistema. A samim time i gubitak svih vaših podataka. Obavezno napravite backup podataka kako biste kasnije mogli da ih vratite.

Ukoliko želite, mi vam možemo obaviti i proceduru kopiranja podataka i sistema bez reinstalacije, tako da ni ne primetite da se disk promenio.

Nakon uspešne zamene, prvobitni disk vam se vraća.

Apple Quality Programi

Sve što radimo, radimo po procedurama koje je propisao Apple. Ukoliko postoji otvoren Apple Quality Program za model vašeg računara, i ukoliko vaš računar prolazi sve Apple propisane testove koji su neophodni u okviru tog programa, servis će vam biti obavljen bez nadoknade, kao što Apple procedura nalaže.

Preko ovog linka možete pregledati listu trenutno otvorenih programa zamene. Ukoliko imate neki od pomenutih uređaja, javite se našim serviserima kako biste započeli proceduru provere i zatim zamene.

Servis iPod i iPad uređaja

Većina softverskih intervencija poput backupa podataka, instalacije aplikacija, restore operativnog sistema, specijalnih podešavanja ili podešavanja za osobe sa posebnim potrebama završavamo u istom danu.

Apple procedure u slučaju kvara hardvera na iPad ili iPod uređaju predlažu slanje uređaja na u Apple reciklažnu fabriku, i zamenu po sniženoj ceni, istim takvim modelom uređaja. Naravno uz vašu prethodnu saglasnost sa cenom i uslovima zamene.

Naši tehničari su dodatno trenirani i ovlašćeni od strane Apple da vrše implementaciju celih sistema ili pojedinačnih uređaja u firmama, školama i ustanovama (iOS Deployment and Management).

Kupovina rezervnog dela

Mi smo zvanični Apple servis i kao takvi ne obavljamo prodaju rezervnih delova.

Svi zamenski delovi se poručuju od Apple na osnovu vašeg dolaska u servis, i moraju biti ugrađeni od strane naših tehničara.

Nije dozvoljena prodaja ovih delova pojedinačno, niti iznošenje iz servisa, bez ugradnje u računar.

Ukoliko imate posebnu situaciju, kao što često imaju medijski studiji, državne ustanove ili TI firme, izlazak naših servisera na teren je moguć, slobodno nas kontaktirajte.

Najtraženije stranice:

SHOPPING CART

close