Dvogodišnja garancija za Apple uređaje u Srbiji

Primetili smo da mnogi ne znaju vrlo važnu stvar u vezi servisiranja Apple uređaja tokom trajanja dvogodišnje garancije za opremu kupljenu u Srbiji kod ovlašćenih prodavaca mobilnih operatera Telekoma, Telenora, A1 i ostalih Apple Resellera koje možete videti klikom na dugme:

Svi oni koji su kupili Apple uređaj na teritoriji Republike Srbije bez obzira na to da li su sačuvali račun ili ne imaju pravo na besplatan servis pod garantnim uslovima tokom dve godine od datuma kupovine uređaja u našem Apple Premium Servisu МАЦОЛА. Dovoljno je samo da se jave u naš Apple Premium Servis МАЦОЛА u ulici Kneza Miloša 2.

Kao zvanični Apple servis, mi imamo evidenciju o garantnom statusu svih prodatih Apple uređaja. Apple Care i Apple Care +, bez obzira na to u kojoj zemlji je kupljen, takođe važi u našem Apple Premium Servisu МАЦОЛА u ulici Kneza Miloša 2 u Beogradu. 

Dostavu uređaja na servis možete uraditi i DExpress službom koja ima svoje ekspoziture na teritoriji cele Srbije. Prilikom slanja preporučujemo da uređaj bude u originalnom pakovanju i još jednoj dodatnoj većoj kutiji kako bi izbegli oštećenje uređaja prilikom transporta.

SHOPPING CART

close